Siapa Orang Kanan Najib Didakwa Jumpa Anwar Untuk Jatuhkan Mahathir?

iapa Orang Kanan Najib Didakwa Jumpa Anwar Untuk Jatuhkan Mahathir? Netizen: "Hrp DSAI berhati-hati dgn mnusia Talam Dua Muka yg berpura-pura utk rapat dan mncucuk jarum kbencian. Tun M berusaha mbaiki negara dan DSAI akn mewarisinya satu hari nnti. Smoga kerjasama dan kbijaksana dri Tun M dn DSAI akn mbuatkn negara kembali hebat di mata dunia." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Orang yang ada dua muka memang sangat tidak suka oleh orang lain. Di depan berpura-pura baik dengan awak tetapi di belakang akan cucuk dengan jarum kebencian. Kami menjalani kehidupan dengan banyak orang. Sesetengah membuat anda gembira, ada yang membuat anda tersenyum, ada yang boleh dikira dan kemudian ada beberapa yang anda lebih suka tidak pernah bertemu. Terdapat banyak sebab yang membuat anda ingin mengelak daripada bertemu dengan orang tertentu.

Hanya dengan memerhati mereka, anda boleh menemui mereka, mereka mengatakan mereka membenci seseorang dan kemudian mereka berpaling dan sangat baik kepada mereka. Anda fikir mereka adalah kawan baik dengan orang lain dan kemudian mereka berbalik dan gosip tentang mereka. Ada dua orang yang pandai pandai dan melakukan perkara-perkara ini secara halus tetapi jika anda menumpukan perhatian, anda biasanya boleh menangkap mereka dengan tangan merah.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Siapa Orang Kanan Najib Didakwa Jumpa Anwar Untuk Jatuhkan Mahathir? Saksikan
Sila tonton video: 

<iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="270" src="https://www.youtube.com/embed/hBSnXr558iY" width="480"></iframe>

Comments