Jawapan balas khairy keatas kenyataan Tun M tak PATUT!!

Isu ini merupakan isu mengenai jawapan balas yg dibuat oleh Khairy Jamaluddin selaku ketua pemuda umno terhadap kenyataan terbuka yang dibuat oleh perdana menteri Malaysia yg ke 7 Tun Dr Mahathir bin Mohamad mengenai isu siapa yg paling layak menerajui kepimpinan parti umno skrg. Mengulas isu tersebut, terkini Tun Dr Mahathir bin Mohamad ada menyatakan calon pilihan beliau utk menerajui umno adalah khairy jamaludin di satu sidang media. Mungkin di perspektif Tun Mahathir hanya Khairy sahaja tokoh berwibawa yg mampu memulihkan umno. Sbb tun M adlh presiden yg pling lama menarajui umno dlm sejarah negara malaysia jd sdh pasti lah dia fhm bnar dgn grak geri dan selok belok umno.

Jd pndgn tun M mngkn agak bernas bg mnyelesaikn isu umno yg tergugat berikutan keggln umno pd pru 14 bru2 ini.

Baiklah itu rumusan dr pndpt tun M. Sekarang ap plak jwpn khairy mgenai kpercayaan yg diberikan oleh tun M?

Baiklah.. mari kita lihat maklum balas dari khairy jamaludin. Untuk melihat video penuh sila klik di ruangan 'Video' di bawah. Untuk terus menonton lebih bnyk video viral dan menarik sila follow dan like Facebook page kmi 'Viral Sekejap'. Di sana kmi ad sediakan pelbagai lg video2 mnarik utk tatapan anda semua. Sekian, terima kasih.
Sila tonton video:

<iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="270" src="https://www.youtube.com/embed/leY2CR411Pw" width="480"></iframe>

Comments