Mengerikan! Rakyat Malaysia terkejut tengok wajah terkini Rosmah Mansor

Selamat datang ke video chennal informasi informasi,gaya hidup,hiburan,seram,sedih.fakta fakta menarik serta kejadian aneh tapi nyata dan lucu yang terdapat di dunia ini .dan lain lain lagi.

Yang Berbahagia Datin Paduka Seri Hajjah Rosmah binti Mansor ialah isteri kedua kepada
Perdana Menteri Malaysia yang keenam iaitu Dato' Seri Mohd Najib Tun Razak . Beliau dilahirkan di Kuala Pilah, Negeri Sembilan pada 10 Disember 1951. Selain itu, beliau juga merupakan bekas Canselor Universiti Selangor (UNISEL).

Nampaknya kelibat bekas perdana Menteri.Datin Seri Rosmah Mansor menjadi tumpuan nitizen semalam.Kurung berwarna biru dan selendang merah turut ditemani anak perempuannya Noryana Najwa dan Suami Daniyar Kessibayev serta barisan peguam terdiri daripada K Kumaraendran dan Geethan Ram Vincent.Walau bagaimanapun apa yang mengejutkan apa bila gambar Rosmah telah mendapat perhatian netizen rata rata mereka terkejut melihat wajah bekas Perdana Menteri isu secara dekat.Apa yang lebih dikesali,ada juga Netizen yang telah meninggalkan komen berbauh penghinaan tentang perubahan wajah rosmah yang dikatakan melakukan penbedahan pada hidungnya,Namun ada juga netizen yang menganggap bahawa Rosmah masih cantik dan tidak perlu kutuk ciptaan Tuhan.semoga anda terus terhibur dengan kisah cerita ini ,tontonlah cerita ini sampai ke penhujungnya supaya anda ketahui jalan cerita ini.
Anda juga boleh scroll dibawah ada lagi cerita yang menarik buat anda tonton bersama sama keluarga dan rakan2.

Terima kasih kerana sudi menonton kisah cerita yang dipaparkan sekian.
Sila tonton video:
https://youtu.be/_FwceX9TgIw

Comments