Cerita benar? Nurul Izzah Bakal Kahwin Dengan DYP Agong?

Cerita benar? Nurul Izzah Bakal Kahwin Dengan DYP Agong? Diberi jolokan Puteri Reformasi, nama Nurul Izzah bertambah menjadi sebutan dalam kalangan netizen setelah kerajaan Pakatan Harapan berjaya menawan Putrajaya.

Diam tak diam, ada khabar angin yang bertiup kencang mengenai dia bakal menamatkan zaman solonya dengan seorang lelaki bertaraf kerabat diraja kelantan.
Nafi khabar angin:-Ahli Parlimen Permatang Pauh itu menyangkal desas-desus mengatakan dia akan dikahwini Yang di-Pertuan Agong Sultan Muhammad V. Bercakap kepada kami, Nurul Izzah berkata, spekulasi yang timbul apabila baginda memberi pengampunan kepada ayahnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim itu.
Tolong hentikan berita palsu ini. Terima kasih.

Khabar angin itu dikatakan mula timbul sejak awal bulan ini di laman sosial. Semuanya gara-gara Nurul Izzah sekeluarga menerima jemputan diraja oleh Agong untuk melawat baginda di Kelantan minggu lalu.Ayuh kita fokus kepada kerja-kerja yang lebih utama, menyelamatkan ekonomi negara. katanya lagi.Apa kata Natizen?
Hamzah Mamat : Rakyat malaysia baru setuju.tahniah yb izzah. sama cantik mcm pinang dibelah dua.rakyat malaysia baru bangga malaysia baru ada prmasuri agong. 2018 besejarah buat malaysia baru pimpinan tun m.

Mambang merapu : biar la..bujang sama bujang....ape salahnye...

Unjuk Jude Anding : Sabar kalian....benar atau palsu....ini adalah berita baik buat rakyat jelata..kalau benar tahniah negara kucintai..Amin

dan banyak lagi Comment natizen berkenaan dengan hal ini. samalah kita mendoakan terbaik buat mereka, amin.

Sila tonton video: 


http://www.dharian.com/nodes/14731

Comments